بیانیه گام دوم انقلاب

بسمه تعالی

در مورخه27 /2/98 نشست پژوهشی ، فرهنگی با طلاب ،جهت برگزاری کارگاه بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت اخلاق و معنویت در دوجلسه و با  حضور حجت الاسلام و المسلمين آقاي  عابدین رستمی  استاد حوزه و دانشگاه در مركز تخصصي الزهرا سلام الله عليها  ، در شهرستان قروه  برگزار گردید .

  حجت الاسلام رستمي در نشستي كه با طلاب (با موضوع :بیانیه گام دوم انقلاب ) فرمودند:

هنوز شعارهای ا نقلاب نهادینه نشده است ومردم به دنبال نهادینه  کردن این شعارها هستند.انقلاب یک صیرورت است یعنی در جریان است و ادامه دارد و تا زمانی منجی بشریت را حکمران تمام دنیا نکند از پای نخواهد نشست .

ایشان بیان داشتند علت شکست مشروطیت عدم نظام سازی بود.و غربی ها به این فکرنمی کردند که انقلاب شکوهمند اسلامی متفاوت با انقلاب مشزوطیت باشد . و امام خمینی به محض بازگشت دستور تشکیل سپاه پاسداران و بسیج و ارتش و … را صادر نماید.و غرب معتقد بر این بود که روحانیت قدرت تخریب دارد ولی قدرت تاسیس ندارد.در حالی ایران نظامی دارد که اصولمند و انقلابیست. و اشکال کمبودها در عدم اجرای قوانین است.

ایشان افزودند:تمدن نوین اسلامی یکی از کلید واژه های انقلاب اسلامی است . انقلاب اسلامی دارای 4 مرحله است 1. تاسیس انقلاب اسلامی 2. دولت اسلامی 3.جامعه ی اسلامی 4.تمدن اسلامی

و تا دولت اسلامی نشود جامعه ی اسلامی وجود نخواهد داشت و تا جامعه اسلامی نشود تمدن اسلامی شکل نمی گیرد.

ایشان در ادامه مباحث جوانان انقلابی , امید به آینده و پیشرفت در علم و دانش , شعور معنوی ,وجدان اخلاقی ,مبارزه با فساد ,محرومیت زدایی و استقلال آزادی …. را بیان نمودند.

در جلسه دوم ایشان فرمودند:

انقلاب اسلامی تشکیل شد تا تمدنی را بسازد که قرآن می فرماید و آن تسلط مسلمانان بر تمام عالم است ،که همان اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام امریکایی است.و اصل تشکیل انقلاب سلامی  به قدرت رساندن امام زمان (عچ ) است . انتظار فرج است و انتظار فرج ،عمل است و بزرگترین عمل تشکیل انقلاب اسلامی ایران است.و این استراتژیک نیاز به حرکت ونقشه ی راه دارد که بیانیه گام دوم این نقشه ی راه را بیان نموده و باید اجرایی شود.انقلاب اسلامی برای تشکل حکومت جهانی در مقابل دنیا ایستاده است.برکات این انقلاب در پیشرفت کشور در عرصه ی علم و فناوری و زیر ساخت ها و امنیت و تمامیت ارضی ، مشارکت مردمی در مسائل سیاسی آحاد مردم و کفه عدالت را در  تقسیم امکانات عمومی مشهود است.و همچنین عیار معنویت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه افزایش داده و ایستادگی در برابر مستکبران روز به روز بیشتر شده است.

ایشان در پایان به تشریح ظرفیت های مهم کشور برای گام دوم انقلاب پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.