جهان بینی شهدا

می‌اندیشم که چقدر باعظمت است و چقدر زیبا. قدرت خالق است و آفریننده ما، پس او که ما را یک بار آفرید به فرموده خود در قرآن دگربار بعد از مرگ ما را از نو زنده می‌کند و زندگی دیگری را برای ما مهیا می‌سازد. آری بدین ترتیب این زندگی و این عالم تماماً امتحان و آزمایش خداوندی است؛ آزمایشی عظیم برای مخلوقی که خدا او را جانشین خود در زمین قرار داده است. آزمایشی که سرنوشت ما را در ‌آن جهان گویاست.
آری، باید در این دنیا ره‌توشه جمع کرد تا برای آن جهان (آخرت) راحت بود.

شهید محمد حیدری درمنی

 

من ارزش‌ها را در غرب دیدم و صورت دیگر آن را در شرق، و اکنون اصالت ارزش‌های واقعی انسانی اسلام را با تمام وجودم احساس می‌کنم و به آن عشق می‌ورزم. چه نیک فرمود حضرت محمد, که شیعیان علی} رستگارند؛ و چه زیبا، ‌عاشقان علی که همچون مولایشان از علاقه مادری به طفل به مرگ نزدیک‌ترند.

شهید محسن رنگرز

 

فعالیت در راه خدا، جهاد و دفاع از دین مبین و سعادت‌بخش اسلام تنها در جبهه و اسلحه به دست گرفتن نیست،‌زیرا در روایات آمده، اگر طالب علم واقعاً انگیزه‌اش حقیقت‌جویی و در خدمت و تقرب به خدا باشد و علم را وسیله مطامع خود قرار ندهد و در این میان از دنیا برود، شهید از دنیا رفته است.

شهید محسن ریحانچی

 

زندگی جنگ است، جنگ علیه کفر، فقر، بیسوادی، جهل و نادانی، خرافات و تعصبات خشک و منحط و هوای نفس که مهمترین آن‌هاست. انسان هر چه بجنگد و جلوتر برود تکامل پیدا می‌کند، نقاط ضعف او به نقاط قوت تبدیل می‌شود و سستی از بدن او بیرون رفته و لاابالی نخواهد بود. انسان باید بنده فکر صحیح و عقل خود باشد، نه هوای نفس و احساسات. وقتی یک فکر صحیح است که به راه راست هدایت شده باشد.

شهید عباس جعفرملک

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.