نشست تخصصی کتابخوان مهدوی

حجت الاسلام والمسلمین فرهنگیان :

هرآنچه  که خداوندازخیروخوبی ،کمال وعلم بخواهدبه بندگانش عطانمایدازطریق امام زمان (عج) عطا می کند.

استادحوزه ودانشگاه حجت الاسلام  فرهنگیان  درمراسم« بزرگداشت مقام والای معلم ونشست تخصصی کتابخوان مهدوی»که درصبح دیروزدر مرکز تخصصی الزهراءسلام لله علیها شهرستان قروه  برگزارگردیدگفت :طلا ب بایدخودرا  مذین به سلاح علم ودانش نمایند وبداند که باتوجه به وجودگروه های تکفیری وفرقه هایی که اکنون باپشتوانه کشورهای غربی برعلیه اسلام فعالیت می کنندنیازمند این است تا طلاب وعلما ی دین یک جهادعلمی کنند تمام شبه هایی که ایجادمی شود بایدپاسخ داده شود  ووظیفه طلاب وروحانیون هم رفع جهالت وپاسخ به شبهاتی است که ازسوی دشمنان اسلام برای ایجاد شکاف های اعتقادی دربین مردم جامعه مطرح می شود.

وی بیان داشتند جهت نیل به این اهداف بایدبرای ورودطلاب به  حوزه های علمیه فیلترهایی قرارداده شود وافرادباانگیزه ودغدغه مندبه مسائل اسلام ( وباآی کیو بالا ی )واردعرصه حوزه ها شود .

شایان ذکراست دراین مراسم تعدادی ازطلاب به معرفی کتابهایی باموضوع مهدویت وهمچنین کتابها ی شهیدمطهری پرداختند . ودرپایان ازاساتید بزرگواروطلاب برتر  درعرصه پژوهش تقدیر شد.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.